Autodesk Maya LT 2015

Oprogramowania Maya LT™ to rozwinięte narzędzie do tworzenia gier przeznaczone dla profesjonalnych i niezależnych twórców gier video, pozwalające w pełni wykorzystać potencjał ich projektów. Maya LT dostarcza użytkownikom potężny zestaw narzędzi oraz proces roboczy w przystępnej cenie. 

          

Nowości Autodesk Maya LT 2015

Modelowanie
1. Ulepszone modelowanie
Możliwość wykorzystania nowego zestawu narzędzi retopologii i ulepszonego Booleans. Nowy zestaw narzędzi retopologii wykorzystuje dwie cechy: Relax i Tweak z funkcją Soft Selection w narzędziach Quad Draw oraz nowy interaktywny zestaw narzędzi Edge Extend. Nowa, potężna biblioteka umożliwia szybsze i bardziej niezawodne operacje Booleans na geometrii poligonów.

2. Wykorzystanie technologii OpenSubdiv
Zastosowanie bibliotek OpenSubdiv udostępnionych przez firmę Pixar umożliwiających pracę z modelami o wysokiej precyzji. OpenSubdiv jest obecnie domyślną metodą podziału podczas podglądu wygładzonej siatki, wygładzania siatki lub tworzenia podziału powierzchni.


Animacja
1. Rigging Utility Nodes
Za pomocą Rigging Utility Node twórcy animacji mają znacznie głębszy poziom kontroli podczas montażu scen i tworzenia animacji.

2. Set Driven Key
Nowy Set Driven Key pozwala na wprowadzenie animowanego ruch w jednej części sceny za pomocą innego obiektu. Daje to możliwość łatwiejszego ustawienia złożonych animacji lub dodania większej ilości szczegółów do animacji postaci, bez konieczności wielokrotnego powtarzania tej samej czynności.

3. Ulepszona animacja postaci
Ulepszone narzędzia do tworzenia animacji pozwalają stworzyć symetryczny szkielet postaci w znacznie krótszym czasie.


Oświetlenie, materiały i nadawanie tekstur
1. Nowe narzędzia do edycji UV
Tworzenie map UV z modeli 3D w Maya LT 2015 jest znacznie szybsze i łatwiejsze dzięki nowej, wbudowanej wtyczce Unfold3D. Intuicyjne narzędzia wyboru obiektów w widoku ułatwiają wykorzystanie algorytmów automatycznego rozwijania siatki i definiowania swoich własnych połączeń. Wydajny algorytm rozwijania siatki UV pozwala na szybki podgląd wyników i dostosowanie mapy UV a system wizualizacji za pomocą kolorystycznego kodowania lub szachownicy ułatwia identyfikację obszarów problematycznych. Nawet początkujący użytkownik będzie w stanie tworzyć optymalne mapy UV.

2. Substance Material Integration
Stosowanie materiałów modelu możliwe jest dzięki Allegorithmic Substance Designer, który daje możliwość tworzenia materiałów bezpośrednio w Maya LT. Raz zastosowane materiały można łatwo dostosować poprzez zmianę parametrów w edytorze atrybutów, czego efekt od razu jest widoczny w modelu. Widok materiałów zastosowanych w Maya LT jest właściwy dla wybranych silników renderujących co ułatwia podjęcie decyzji dotyczącej efektów artystycznych.

Usprawniony proces roboczy
1. Narzędzie Game Export
Nowe narzędzie do eksportu zostało zaprojektowane z myślą o niezależnych twórcach gier i służy do znacznie prostszego i szybszego eksportu modeli. Narzędzie to zachowuje ustawienia eksportu oraz zestawu obiektów w formacie pliku Maya LT. Po ponownym uruchomieniu pliku i wprowadzeniu poprawek zachowane ustawienia pozwalają na znacznie szybszy eksport nowej wersji projektu. Istnieje także możliwość zdefiniowania wszystkich klipów w formacie pliku Maya LT przez odpowiednie nazwanie i zdefiniowanie pierwszej i ostatniej klatki. Podczas eksportu animacji do formatu FBX każdy klip może być zapisany jako osobny plik w formacie FBX lub wszystkie klipy do jednego pliku FBX. Każda animacja może być indywidualnie przeglądana lub edytowana w Maya LT dzięki czemu praca jest bardziej płynna.

2. Export do formatu FBX
Dzięki wykorzystaniu eksportu do formatu Autodesk® FBX przenoszenie zasobówi 3D z Maya LT do Unity jest znacznie prostsze. Ulepszona współpraca pomiędzy Maya LT i Unity pozwala na eksport zasobów 3D z nieograniczoną rozdzielczością z Maya LT bezpośrednio do folderu projektu Unity. W przypadku innych silników gier do formatu FBX można eksportować modele oraz środowisko z maksymalnie 65000 poligonów.

3. Język skryptowy MEL 
Język skryptowy MEL pozwala ograniczyć czas poświęcony na tworzenie skomplikowanych oraz powtarzalnych elementów. Wbudowany edytor skryptów eliminuje ręczne kodowanie i ułatwia naukę języka skryptowego MEL poprzez wyświetlanie skryptów podczas pracy w programie Maya LT. Istnieje możliwość przypisania skrótów lub klawiszy w celu szybkiego wywołania skryptu.

4. Integracja z chmurą
Integracja z Dropbox, Autodesk® 360 i Autodesk® 123D ułatwia udostępnianie zasobów całemu zespołowi za pomocą chmury. Maya LT 2015 pozwala teraz przeglądać i otwierać pliki z niektórych usług w chmurze bezpośrednio przez interfejs Maya LT,co znacznie ułatwia importowanie zasobów 3D. Wbudowany dostęp do Dropbox i Autodesk® 360 pozwala otwierać, modyfikować i zapisywać pliki do chmury. Korzystanie z usługi przechowywania danych w chmurze Autodesk 123D® pozwala na pobieranie modeli stworzonych w 123D® Catch lub 123D Creature i wykorzystywać je jako punkt wyjścia do tworzenia swoich zasobów w Maya LT.

5. Walk Tool
Łatwiejsze poruszanie widokiem za pomocą myszki i klawiszy WASD.
Narzędzie
Walk pozwala odkrywać scenę z perspektywy osoby pierwszoplanowej. Dzięki niemu istnieje możliwość tworzenia zbiorów i dużych środowisk, a następnie przesuwać się po scenie z wykorzystaniem przycisków nawigacyjnych.


Wymagania systemowe

• System operacyjny Windows® 8 lub Windows® 7 64-bit Professional lub Apple® Mac OS® X 10.7.x lub Mac OS X 10.8.x.
• Procesor wielordzeniowy Intel® Pentium® lub AMD® 64-bit.
• Karta graficzna kompatybilna z Microsoft® DirectX® 11.
• 4 GB pamięci RAM (zalecane 8 GB).
• 4 GB wolnego miejsca na dysku na instalację oprogramowania.
• Najnowsza przeglądarka Microsoft® Internet Explorer® lub Apple® Safari® lub Mozilla® Firefox®.
• Mysz z trzema przyciskami.


Autodesk Maya LT 2014

Baner Autodesk

Autodesk logo

スーパーコピー時計
スーパーコピーブランド
最高級レプリカ時計
レプリカロレックス
ロレックスレプリカ
レプリカロレックス腕時計
ロレックスレプリカ
レプリカロレックス
レプリカロレックス時計
ロレックスレプリカ
レプリカロレックス腕時計のレビュー