Autodesk Maya 2015

Oprogramowanie Autodesk Maya® oferuje kompleksowy zestaw narzędzi do tworzenia animacji komputerowej 3D, modelowania, symulacji i renderingu. 

Maya zapewnia wysokiej klasy zestawy narzędzi i efekty zwiększające wydajność pracy podczas modelowania, tworzenia tekstur i shaderów. 

          

Nowości Autodesk Maya 2015

Animacja 3D
1. Geodesic Voxel
Nowy sposób wygładzania skóry za pomocą metody Geodesic Voxel, poprzez powiązanie jej z geometrią szkieletu, dający wysokiej jakości szybki efekt. Objętościowa metoda Geodesic Voxel w przeciwieństwie do innych metod objętościowych tworzy złożoną geometrię, która nie jest szczelna i może zawierać niejednorodne lub nakładające się komponenty, co jest bardzo częstym zjawiskiem przy tworzeniu rzeczywistych siatek.

Modelowanie 3D
1. Usprawniony zestaw narzędzi retopologii
Retopologia umożliwia tworzenie czystej, nowej topologii na podstawie cech powierzchni odniesienia.
Za pomocą zestawu narzędzi Quad Draw istnieje możliwość wykonywania retopologii oczek siatki, również oczek trójkątnych importowanych z innych aplikacji.


2. Modelowanie za pomocą poligonów

Zastosowanie nowych algorytmów podczas wykonywania operacji logicznych na poligonach sprawiają, że operacje są znacznie szybsze, bardziej stabilne i niezawodne.

3. Wykorzystanie technologii OpenSubdiv
Zastosowanie bibliotek OpenSubdiv udostępnionych przez firmę Pixar umożliwiających pracę z modelami o wysokiej precyzji. OpenSubdiv jest obecnie domyślną metodą podziału podczas podglądu wygładzonej siatki, wygładzania lub tworzenia podziału powierzchni.

4. Zestaw narzędzi UV
Nowe opcje i narzędzia zapewniają większą kontrolę podczas wyboru za pomocą UV Texture Editor znacznie ułatwiające i przyspieszające pracę.

Renderowanie 3D i przetwarzanie obrazu
1. ShaderFX
Shader FX jest to edytor shaderów, który pozwala na łatwe tworzenie zaawansowanych shaderów i daje możliwość automatycznego podgląd zmian wprowadzonych za jego pomocą. Dzięki tej funkcji artyści i programiści mogą projektować shadery, które są dopasowane do ich silników gier. Tworzenie zasobów gier i tekstur w programie Maya jest teraz dużo łatwiejsze.

2. Wykorzystanie technologii Ptex w Mental Ray
Nowy, uproszczony sposób renderowania w Mental Ray za pomocą technologii Ptex.
Dodatkowo można dostosować jakość renderingu za pomocą odpowiednich filtrów.

Symulacja i efekty
1. Efekty Bifrost
Fotorealistyczne tworzenie i renderowanie płynów.
Bifrost jest silnikiem służącym do tworzenia symulacji efektów związanych z płynami, takimi jak woda oraz inne płyny. Dzięki niemu można wygenerować ciecz wypływającą z emitorów i poddać ją grawitacji, ukierunkować ją w taki sposób aby doszło do zderzenia strumienia i wytworzyć efekt rozprysku oraz używać akceleratorów do tworzenia strumieni i innych efektów.
Efekt symulacji Bifrost jest kontrolowany przez wiele atrybutów różnych obiektów i w różnych punktach sceny.
Aby edytować i udoskonalać symulację, należy dostosować atrybuty w kilku miejscach.

2. Generator XGen
XGEN umożliwia tworzenie krzywych, kuli i niestandardowej geometrii na powierzchni siatki o  oczkach wielokątnych, stworzonej w programie Maya.
XGEN pozwala na utworzenie i dostosowanie włosów czy sierści do stworzonych postaci. Archiwum geometrii XGEN umożliwia wypełnianie krajobrazów i środowisk w szybki sposób używając takich elementów jak: trawiaste sawanny, rozmaite lasy, tereny skaliste czy kamieniste szlaki. Zawiera on zestaw interaktywnych pędzli, dzięki którym tworzenie i dostosowanie różnego rodzaju włosów, sierści a także kształtu liści i roślin jest możliwe.

3. Ulepszenie fizycznych symulacji dzięki Bullet
Bullet Plug-in umożliwia dostęp do fizycznego silnika Bullet, który umożliwia tworzenie wielkoskalowych, bardzo realistycznych symulacji kinematycznych i dynamicznych. Bullet może być używany do tworzenia elementów dla renderowanych animacji filmowych lub wizualizacji, jak również do konfiguracji silnika gier i symulacji w czasie rzeczywistym.
Bullet Plug-in zapewnia płynne odwzorowanie obiektów Bullet jako obiektów Maya.


Wymagania systemowe

• System operacyjny Windows® 8, Windows® 8.1 lub Windows® 7 64-bit Professional.
• Procesor wielordzeniowy Intel® Pentium® lub AMD® 64-bit.
• 4 GB pamięci RAM (zalecane 8 GB).
• 2 GB wolnego miejsca na dysku na instalację oprogramowania.
• Najnowsza przeglądarka Microsoft® Internet Explorer® lub Apple® Safari® lub Mozilla® Firefox®.
• Mysz z trzema przyciskami.
• Zalecane systemy i karty graficzne znajdują się na stronie: http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/syscert?id=18844534&siteID=123112.

Autodesk Maya 2014

スーパーコピー時計
スーパーコピーブランド
最高級レプリカ時計
レプリカロレックス
ロレックスレプリカ
レプリカロレックス腕時計
ロレックスレプリカ
レプリカロレックス
レプリカロレックス時計
ロレックスレプリカ
レプリカロレックス腕時計のレビュー