Maintenance Subscription

Zmaksymalizuj wartość. Zminimalizuj nakład pracy.

Zwiększ wartość inwestycji w oprogramowanie dzięki subskrypcji Maintenance Subscription. To najdogodniejszy i najbardziej opłacalny sposób dostępu do najnowszych narzędzi, elastycznego licencjonowania, doskonałej pomocy technicznej i usług w chmurze. To już ostatni rok, w którym można jednorazowo kupić licencję na pojedynczy produkt. Bieżące aktualizacje będą dostępne tylko w ramach subskrypcji.

 

        

Aktualizacje oprogramowania.

Wyprzedzaj konkurencję dzięki najbardziej aktualnym technologiom. Pobieraj najnowsze aktualizacje oprogramowania i rozszerzenia natychmiast po wydaniu, aby Twoje koszty były niskie, a narzędzia aktualne.

  • Natychmiastowy dostęp
    Oprogramowanie jest zawsze aktualne. Pobieraj najnowsze aktualizacje i udoskonalenia natychmiast po ich opublikowaniu, aby korzystać z najnowszego oprogramowania i rozwijać własne umiejętności.
  • Niższe koszty aktualizacji
    Posiadanie subskrypcji Maintenance Subscription oznacza niższe, bardziej przewidywalne koszty aktualizacji — nic Cię nie zaskoczy i nie nadweręży budżetu.

 

   

Elastyczne licencjonowanie.

Zyskaj prawa licencyjne, które ułatwią pracę w wielu miejscach — w biurze i w domu oraz podczas podróży. Ogranicz problemy ze zgodnością dzięki dostępowi do bieżących i poprzednich wersji oprogramowania.

  • Większa swoboda wyboru miejsca i sposobu pracy
    Pożegnaj problemy z wersjami, ograniczenia dotyczące lokalizacji i inne przeszkody stojące na drodze do dużej produktywności. Dzięki subskrypcji Maintenance Subscription prawa wynikające z elastycznego licencjonowania oprogramowania Autodesk będą pomagać w pracy.
  • Prawa do korzystania z poprzednich wersji oprogramowania
    Używaj aktualnych i wcześniejszych wersji oprogramowania. Miej dostęp do starszych plików, otwieraj wcześniej realizowane projekty i twórz zgodne pliki do wykorzystania w przyszłości.
  • Uprawnienia do użytku domowego
    Łatwo zmieniaj komputer w biurze na domowy dzięki dogodnemu licencjonowaniu, które obejmuje wiele komputerów.
  • Korzystanie z oprogramowania w innych krajach
    Przemieszczaj się swobodnie. Prawa do korzystania z oprogramowania poza granicami kraju, w którym dokonano zakupu, przez 90 dni pozwalają podróżować bez problemów.

 

   

Rozszerzona pomoc techniczna.

Pomoc Wykorzystaj jak najlepiej wartości Subskrypcji i ograniczyć przestoje, dzięki informacjom zwartym w Newsletterach i komunikatach dla Subskrybentów, wsparciu z forum skocznościowego oraz bezpośredniej pomocy naszych specjalistów pomocy technicznej.

  • Wiedza specjalistyczna w zasięgu ręki
    Twoja firma działa lepiej, gdy masz do dyspozycji właściwe usługi pomocy do oprogramowania. Właśnie dlatego w ramach subskrypcji Autodesk Subscription można wybrać taki poziom pomocy technicznej, jaki jest potrzebny — od samouczków po fora społeczności i usługi dedykowanych specjalistów wsparcia technicznego. Subskrypcja Autodesk Subscription obejmuje wszystkie elementy podstawowej pomocy technicznej. Jeśli wymagany jest szerszy zakres pomocy, należy wybrać plan zaawansowanej pomocy technicznej lub priorytetowej pomocy technicznej dla korporacji.

 

   

Dodatkowe usługi w chmurze i usługi programowe.

Pracuj mądrzej bez obciążania komputera. Uzyskaj dostęp do dodatkowych usług w chmurze, które obejmują funkcje szybszego renderowania i wizualizacji, narzędzia do współpracy i bezpieczne przechowywanie.

  • Tworzenie, zapisywanie i udostępnianie w chmurze
    Korzystaj z usług w chmurze i usług programowych dostępnych w ramach subskrypcji Maintenance Subscription i Desktop Subscription.

Baner Autodesk

Autodesk logo