Procedura zapewnienia jakości szkolenia
Niniejsza procedura ustala zasady oceny szkolenia oraz kadry szkoleniowej zapewniające jakość szkolenia w firmie Biś Computers.
1. Ankiety ewaluacyjne.
Firma przeprowadza wśród Uczestników anonimową ankietę kończącą szkolenie, w której ocenie poddawane są:
a. |
jakość przeprowadzonego szkolenia, | ||
b. |
organizacja szkolenia, | ||
c. |
program szkolenia, | ||
d. |
trener. |
2. Testy ewaluacyjne.
Firma przeprowadza wśród Uczestników testy wstępne i końcowe na podstawie, których sporządzana jest ewaluacyjna wartość dodana szkolenia.
3. Weryfikacji jakości szkolenia.
Koordynator merytoryczny dokonuje analizy przeprowadzanych anonimowych ankiet końcowych, przedstawia wyniki ankiet prowadzącemu szkolenie i przekazuje mu wszelkie uwagi Uczestników na temat sposobu realizacji szkolenia.
4. Podejmowane działania.
W przypadku, gdy wyniki oceny jednej z poddawanej ocenie części są niższe, niż 75% maksymalnej oceny, koordynator merytoryczny podejmuje działania mające na celu poprawę sytuacji. Podjętymi działaniami mogą być:
a. |
indywidualne ustalenia z trenerem oraz analiza mocnych i słabych stron sposobu prowadzenia zajęć przez tę osobę, | ||
b. |
analiza materiałów szkoleniowych i dostosowanie ich do oczekiwań uczestników, | ||
c. |
zmiany w programie zajęć według sugestii i oczekiwań uczestników na podstawie wskazanych w ankietach ewaluacyjnych najciekawszych i najmniej użytecznych elementów zajęć, | ||
d. |
zmiany w sposobie organizacji zajęć, | ||
d. |
inne, niewymienione wyżej działania, które koordynator merytoryczny uzna za konieczne na podstawie ocen uczestników. |